jom join

Friday, October 22, 2010

tips memikat

kali ni nak buat tutorial plak, bukan tutorial nak buat blog,tapi tutorial nak memikat, bukan memikat burung ya, tapi memikat manusia.tak boleh blah kan, memang rasa macam tak boleh blah time nak tulis ni, tapi mungkin tip-tips ini dapat digunakan oleh orang memerlukan, so terimalah dengan hati yang terbuka.

Lelaki mahupun perempuan paling tidak suka dengan Stress or Preasure…maksudnya, paling bosan bila bersamaorang yang tiada pendirian, tak boleh buat keputusan dan suka memberi tekanan, lebih-lebih lagi tentang perhubungan cinta!

 kat bawah ni dilla letak perkara yang jangan sesekali buat ok!

  • Memujuk dan terus-menerus memujuk sidia  untuk menyatakan cinta dan sayang kepada anda.
  • Terus bertanya jika sidia mahu couple ke, atau mahu memulakan perhubungan cinta ke, no! no!
  • Tidak perlu sibuk-sibuk mencuba berbagai-bagai cara untuk mempamerkan yang anda berminat atau jatuh cinta kepadanya…boleh buat sidia menyampah ok!
  • Berlumba atau berebut-rebut cuba memikat sidia  yang anda minat itu.
  • Memaksa dan keep on memaksa sidia mengikat tali pertunangan atau perkahwinan.
mugkin terfikir jugak,kalau tak bertindak macam mana nak memikat pujaan hati kan? relax and cool la weh! jangan sampai tersilap langkah macam no 5  tu kan.

so, macam mana nak dapat kalau macam ni kan? hanya satu cara yang paling berkesan dan mujarab tanpa stress dan juga tekanan (bukan sama kew tu)? jeng jeng!!!



BE A REAL GOOD FRIEND! …maksudnya, anda mesti jadi kawan baiknya, teman rapatnya, kawan tempat dia meluahkan segala masalah, kawan yang tempat dia meminta tolong, jadi teman yang sentiasa memberi semangat dan dorongan agar dia bangkit gagah



seriously, its works ok! sebab tanpa disedari  persahabatan yang terjalin itu sebenarnya perlahan-lahan telah bertukar kepada percintaan. 


sekiranya anda mahu memikat seseorang, cara yang paling berjaya ialah jadilah teman baiknya, teman yang paling dipercayai dan paling rapat….berkawan dengan ikhlas dan jujur….pamerkan kita sangat mengambil berat dalam persahabatan…lebih dari semua orang! TAPI…pendamkan dan rahsiakan dulu perasaan cinta itu kerana lama-kelamaan, dia pasti akan sedar yang anda jauh lebih baik dari semua orang…kalau tak sedar-sedar jugak tu…belah aje lah…itu maknanya dia tak berguna punya orang  …ini adalah pengorbanan kita, kesabaran kita…which, you hanya buat kepada orang yang tahu menghargai sesama manusia. ALL THE BEST, I know you can do it! 



4 comments:

  1. betul molly. manusia ni mang ditakdirkn begitu. makin kita tunjuk minat makin mahal pulak die jual..

    ReplyDelete
  2. so kita buat relax ja..lagi bagus kan?

    ReplyDelete
  3. yupp..dats rite molly palagurl hehe =]..

    ReplyDelete