jom join

Saturday, October 16, 2010

OH!! LELAKI CANTIK!



lelaki cantik? ada ke lelaki cantik? selalunya cantik ni kat perempuan je..kan?kenapa lelaki plak nak cantik? dorang da pandai pakai makeup ke??hoh??? bukan yang tu ye sayang-sayang sekalian. Lelaki juga cantik, kecantikan lelaki bukan pada rupa dan fizikal tetapi rohani. Bukan semua cantik, tapi segolongan yang cantik ini amatlah sukar dicari =)


ciri-ciri lelaki yang cantik adalah:


1) Lelaki yang mampu mengalirkan airmata untuk ingatan
2) Lelaki yang sedia menerima segala teguran
3) Lelaki yang memberi madu,setelah menerima racun,
4) Lelaki yang tenang dan lapang dada
5) Lelaki yang baik sangka
6) Lelaki yang tak pernah putus asa
Kecantikan lelaki berdiri di atas kemuliaan hati




itulah lelaki yang cantik, bukan lelaki yang pakai makeup or pakai skirt.haha



5 comments:

  1. nk kena pumping bnyk2 labg dada lapang
    hehehehe

    ReplyDelete
  2. kalau dia tak menanges di mata tetapi di hati :)

    ReplyDelete
  3. ego mengatasi segalany...tapi kalo tengok lelaki menangis lagi sedey =(

    ReplyDelete