jom join

Monday, October 11, 2010

TRANSFORMERS.

                                      SEBELUM                                  SELEPAS

Merujuk kepada gambar di ata jelaslah bahawa setiap insan dikurniakan kelebihan masing-masing (bweekk!!!)
tetapi,bukan semua orang yang cantik semulajadi..seperti gambar di atas, tanpa penggunaan mekap 4 inci belum tentu jadi macam tu..hahaha(gelak guling-guling).

aku, seperti gambar diatas adalah seorang manusia yang susah nak hidup tanpa bantuan alat-alat makeup..bukan sebab aku tak cantik sangat (gelak guling-guling lagi).ini desebabkan aku dah hidup dengan benda ni sejak kecil lagi,dulu mana ada duit nak beli makeup, aku rempat akak sedara punya, makcik, mak ngah punya makeup suma aku rembat.haha,kejadian itu berlaku ketika aku dalam lingkungan umur 5 tahun..haaa..kalau da sebati dengan jiwa nak buat macam mana.memang tak boleh dipisah kan la.hahha
lantak la korang nak ckp ape.asalkan compact powder gn lipstik mesti ada dalam beg aku.kadang-kadang blusher pon aku sumbat sekali.haha

kadang-kadang aku bangun lambat nak ke kelas, sanggup pakai bedak dalam keta.wee..lantak la!!

tapi kan..nanti kalau aku da kahwin husband tak kasi makeup camne?hahahahahaah


p/s makeup dan aku  bagai aur dan tebing.


9 comments:

  1. ingt kn transformers yg bumble bee ngn optimus prime tu??? wiki wiki pedia..

    ReplyDelete
  2. koje:ni transformes gigirl.hahaha

    ReplyDelete
  3. hahahhaha!! tau sgt dh syg ni...
    tp nway, u buat ape pon cantik jugak... i pnh tgk u without mekap pon still menggiurkan! slurpp2.. haha!!!

    ReplyDelete
  4. sarah yaman: ouchh yekew..xpe..xde makeup still xley gak..hahha

    ReplyDelete
  5. mamee slurpp2(buat kate sarah) :P

    ReplyDelete
  6. cari husband yg kasi pakai mekap.. nk lg best, husband yg x ksah belanja dilla mekap..
    http://duitlama2u.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. haha..itu yang dilla cuba sampaikan..hahhahah

    ReplyDelete