jom join

Saturday, July 16, 2011

OH! MANUSIA.

manusia memang tak perfect tapi jangan la sebab tak ada manusia yang perfect semua benda kita nak buat cam lepas batuk kat tangga. kann..tetapi ada juga manusia yang suka menilai orang lain dengan guna pendapat orang lain.ala..mcm makcik2 kat kampung yg sembang petang2 tu.cam dalam tv tu..cam tu la..tak kira la manusia tu berpelajaran tinggi sekalipon tapi kalo otak ada yg macam tu.tak guna jugak. ok contoh, kalau bestfriend u tak suka seseorang, u kena xsuka orang tu gak ke? common la..kau bukan budak sekolah rendah ok. nampak gaya macam nak cakap kau tu matured, matured kat umur tak payah la. kalau otak macam budak sekolah. biar aku act macam budak sekolah tapi otak aku dah lepas level tu.bukan nak bangga diri.tapi aku taw la diri aku. kadang-kadang aku sedar pon salah aku. kalau masalahnya kita tak ada buat salah apa-apa tapi orang layan macam aku perompak ke,rogol adik kau ke? xpa gak..eh? aku lak rogol.tak mungkin.;p

jangan jadi otak 3suku la, nak judge orang tanpa sebab. kalau sebab tak puas hati, kedengki.tu masalah kau.bukan masalah aku. aku ok dengan semua orang, orang nak kawan dengan aku. aku accept.dan..bagaimana kamu semua?? nak lari? sikit pon tak ada kesan dalam hidup aku sebenarnya.

depan aku bukan main holy, shit. haha.cam lawak plak bila aku tgok muka orang yang berpura-pura.padahal kita tahu apa dia mengata belakang kita.common la. aku lagi pelakon terbaik ok. kalo aku nak jadi pelakon memang dah masak la hampa suma.hahahahhahahahah (gelak jahat)

kali ni aku tapi dengan hati aku, so nak judge apa ekot suka la, sebab aku taw semua taktik haram jadah hampa tu. for ur information, aku tak rugi apa2. aku bahagia. hahhahahahha

teringat plak bila orang yang belagak, bodoh sombong. aku bukan la budak pandai, tapi bersyukurlah.jamgan jadi bodoh sombong. cerita yang terkantoi oleh kawan hampa sendiri.kalo aku, aduhh malu, tak tiawww la nak letak muka kat mana.ngeh2

banyak sebenarnya. sampai aku pon dah tak ingat kisah bodoh kanak2 ni.

biar aku dah luahkan sekarang.sekarang aku dah nak buang jauh-jauh perasaan yang hampa buat kat aku, dan kalau la aku memang ada buat salah kat hampa yang aku pon tak taw apa masalahnya.aku minta maaf.




sekian. selamat menyambut puasa kawan ~peace~

No comments:

Post a Comment