jom join

Tuesday, July 12, 2011

MEOW SAYANG ABANG

hye,nama saya meow, sebenarnya saya ada dua nama, meow dan comel..kakak suka panggil saya meow tapi abg suka panggil saya comel.sebab tu saya suka main dengan abang sebab abang panggil saya comel.heee..comel kan saya.hahaha..


bila abang balik sekolah, abg suka tidur, saya suka tidur dengan abang, tambah pulak bawak ketik abang,syahdu ja..sebab abag pakai deodorant nivea.haha..ni kakak yang ambik gambaq..dia suka dok ambik gambaq kami..jeles letteww..;p

sedap betoi tdoq kat ketiak abg ni...


abg balik sekolah mesti letih, sbelom abg tidoq,comel suka urut abang dulu..






kakak pon sayang meow jugak..dia bagi meow bebe..comel!

meow peluk bebe sambil tgok tv dengan kakak!


hari-hari meow dapat makan sedap, tapi meow da tak pandai makan nasi,sebab ayah bagi mkn Friskies..hehe..



love~ meow

No comments:

Post a Comment