jom join

Wednesday, November 3, 2010

CERITA HINDUSTAN DILLA



tadi masa layan movie ni,tiba-tiba dilla teringat masa umur 13, 14 tahun camtu la..dilla dengan sorang kawan dilla ni memang minat hindustan, selalu pi rumah dia tenagok cerita hindustan, bukan kat rumah tak ada tv tapi kat rumah dia ni cepat update cerita hindustan terbaru sebab selalu beli CD cita hindustan terbaru..muahhahha..

lepas tengok cerita tu,kami ulang-ulang dekat lagu..lepas tu praktis macam mana nak menari..hehe..setiap stepp kami hafal..hehe bestt

*memang semua step menari tu kami taw..

semua tu cerita lama..tergelak sorang-sorang bila teringat balik..yang bestnya kami menari jugak dalam hujan.muahahah..lepas tu kena bising dengan mak masing-masing..hehe..lawak!!!

nama kawan yang selalu menari tu SYUHADA..sekarang dia dah nak kawin..wahh!!da besar rupanya..hehe

hope dia bahagia disamping suami tersayang!


cantik kan dia..macam hindustan jugakk..opss..orang punya ok!!




p/s kawan-kawan suma da kawin,aku sibuk dok belajar lagi..bilalah agaknya ya..huhu

6 comments:

  1. a'ah...
    ala2 hindustan gituuu..
    :))

    ReplyDelete
  2. Dila, jgn risau soal jodoh tu, ade nnt, sabar k, biar lambat asalkan selamat...belajar dulu..fokus on ur study...nnt bile kawen, mesti cantik cam aisywarya rai dilla tau....

    ReplyDelete