jom join

Sunday, September 5, 2010

KARI KEPALA IKAN


Tadi berbuka dengan family, kebetulan mak masak kari kepala ikan.aku tak makan sangat kari kepala ikan ni..tapi biasala dah mak masak tak kan tak makan pulak kan..kecikkk hati mak nati..so,disebabkan aku tak makan sangat kari kepala ikan tu,aku makan kuah jela..hik..hik..
tiba-tiba tengah dok sedap makan tu mak kata "mak beli ikan tu sebab nak masak kari kepala ikan kat kakak" dushhhh!!!macam ada satu perasaan pelik datang kat aku,sedih,terharu,dan entah la apa perasaan lagi aku pon tak pasti.....lantas, aku pon dengan berselera boleh pulak makan ikan tu..
hebat kan penangan mak..tak payah nak gunakan senjata..guna mulut dan perasaan pon dah mencukupi


p/s  sayang kat mak....




...

2 comments:

  1. hahahahha
    instinct smua tu
    pekena ngan tosai sdp wooooo

    ReplyDelete
  2. waa...menarikkkk..cedapnyer tosaiii =)
    jum2

    ReplyDelete