jom join

Thursday, January 13, 2011

CONTEST JELINGAN MANJA

contest lagi! nak join contest ni ada syarat-syaratnya..tak susah pon!

ni syarat-syaratnya.


  1. buat entry pasal contest ni.
  2. follow blog ini
  3. copy banner kat bawah ni dengan backlink sekali
  4. lepas tu letak gambar korang yang jeling-jeling manja gitu! ewah!
  5. letak gambar sendiri ok! jangan letak picture megan fox lak..
  6. lepas tu tag kawan-kawan..berapa banyak pon tak kisah
  7. komen entry kat tuan punya blog
  8. boy yang agak mempunyai jelingan manja pon ley join.



tarikh tutup: 22 jan 2011

ni pulak my picture!


agak-agak manja tak macam tu..haha
cukup la kot kan?
lebih-lebih kunk dah tak manja, jadi jelingan gedix lak!ngee



disini i nak tag suma followe kat sini untuk join contest ni!
goodluck!

5 comments:

  1. jelingan manja kat header tu lagi cun dik...hehehe...tapi takpelaa...okey gak, gudluck dear~

    ReplyDelete
  2. wow..jelingan manjaa ni...hihii

    ReplyDelete